
Identity refresh - Mortensen Gruppen
Mortensen Gruppen er en dedikeret aktør inden for projektudvikling og investering med fokus på ejendomme, infrastruktur, logistik og anlæg. Vi blev bedt om at forny deres visuelle identitet – med respekt for det eksisterende. Resultatet blev en frisk og dynamisk identitet, der understøtter Mortensen Gruppens unikke tilgang og visionære arbejde.
- Brand Guidelines
- Brand Identitet
- Brand Kommunikation
- Brand Strategi
- Editorial Design
- Grafiske Elementer
- Website
Udfordring
Mortensen Gruppen ønskede en opdateret identitet, der fremhæver deres innovative og bæredygtige tilgang til projektudvikling. Samtidig skulle løsningen bevare genkendeligheden og deres stærke brandværdier.
Løsning
Vi forfriskede Mortensen Gruppens identitet med livlige farver og dynamiske elementer. En overskuelig og genkendelig hjemmeside blev udviklet med det ikoniske Mortensen-cut og striber, der skaber et moderne, professionelt udtryk.


Den nye hjemmeside er både overskuelig og let genkendelig, takket være Mortensen-cut og de dynamiske striber, der understøtter identiteten med visuel klarhed og energi.




Vi udviklede også en årsrapport, der afspejler Mortensen Gruppens’ opdaterede identitet. Med en kombination af design og storytelling skabte vi et professionelt og inspirerende værktøj for deres investorer og partnere.


