Geberit

Badeværelset splittet ad til mindste del i
iøjnefaldende organized neatly visuals

Hvis du nogensinde har åbnet et branchemagasin fra VVS-verden, har du set, at alle annoncer som udgangspunkt er noget med en flot håndværker som holder en stor rørtang. Sammen med Geberit ville vi gerne udfordre dette. Og på en og samme gang få fortalt de mange fordele for installatørerne ved at vælge Geberits produkter.

Services
  • Brand Kommunikation
  • Koncept Udvikling
  • Motion Graphics
  • Photo Shoot
  • Planlægning
  • Post-Produktion
  • Redigering & Retouch
  • Social Media & Content
  • Tagline Udvikling

Udfordring

Installatørerne skal med trykte annoncer overbevises om, at et toilet ikke bare er et toilet. Så først og fremmest ved at skille sig ud, skal budskabet om både fordele for installatørerne og slutforbrugeren overleveres.

Løsning

Simpelt: vi fortæller installatørerne at Geberit faktisk gør deres arbejde en hel del lettere.

Først skaber vi blikfang ved at appellere til den tekniske stolthed i branchen. Vi splittede alle produkter til den mindste reservedel, lagde alle dele snorlige og sirligt op i et overskueligt overblik og fik dermed skabt iøjnefaldende ”organized neatly” visuals.

 

Organized neatly visuals er på den ene side sjovt for fagfolk og installatører at kigge på, fordi de kender selv den mindste reservedel, og pænt at kigge på for os andre der aldrig har set indersiden af et toilet.  

Sammen med den helt rigtige copywriting taler disse visuals samtidigt direkte ind i fordelene ved Geberit: produkterne passer sammen og er lette at arbejde med, installationsvideoer, kundeservice der hjælper med at finde de rigtige reservedele, teknisk support samt 10 års garanti på reservedele. 

”Ellers andet?” spørger annoncen en smule arrogant og selvfed ud til installatørerne. 

Dels fordi du ser hele produkterne spredt ud foran dig, dels fordi Geberit har hele pakken indenfor badeværelsesprodukter, og sidst men ikke mindst forbi Geberit tilbyder service, installationsvideoer, teknisk support og mm. 

Denne tagline har været hjørnesten for andre Geberit kampagner herefter. Bl.a. Ambassadør-serien, som kan ses her.

Sig hej! Og lad os tage en snak om hvordan vi kan hjælpe din virksomhed.