En gourmet kola til den
kvalitetsbevidste forbruger
Indehaver, ildsjæl og brygger Anders Bruun kalder denne brune vidunderdrik for Danmarks nye Kola. Vi er fuldkommen enige – den skal du prøve – og det siger vi ikke bare fordi vi har skabt identitet til kolaen. Vi har (heldigvis) været nødt til at drikke mange kolaer under udviklingen af identiteten. For at komme i rette stemningen, forstås.
- Animation og 3D Film
- Brand Design
- Brand Guardianship
- Brand Guidelines
- Brand Identitet
- Brand Kommunikation
- Brand Navn
- Brand Research
- Copywriting
- Emballage design
- Grafiske Elementer
- Illustration
- Logo Design
- Motion Graphics
- Visuel Storytelling & Kommunikation
- Website
Udfordring
Hvordan brander man en ny kola på et tungt marked af de tunge sodavands-konkurrenter? Man sørger for at have lavet en utroligt lækker kola, selvfølgelig. Og derefter kommer brandingen, identitet, følelsen, markedsføringen. Her kommer vi på banen.
Løsning
Vi har skabt en meget personlig identitet til Bruun Kolas emballager, labels, website, sociale medier og meget mere – det er det helt rigtige at gøre, når man står overfor en ildsjæl med brunt kola flydende i blodet.
Vi tror på, at fans af den boblende drik vil elske brandet lige så højt som selve gourmetdrikken, hvis de kan mærke puls, humor og kvalitet.
Vi spår kolaen en stor fremtid og derfor har vi også givet fuld gas på genkendeligheden, det personlige aspekt, humoren som kendetegner Anders Bruun selv (og os!) og haft et stort fokus på at signalerer kvalitet.
Anders Bruun kom til os med sit brand fra første dag og vi har været så heldige, at være med på rejsen fra begyndelsen.
Du kan finde Anders Bruuns karakteristiske ansigt på emballagen og website, et genkendeligt logo og en humoristisk font i et skønt samspil med humor og kvalitet på den klassiske glasflaske.