The next step for your start-up is a giant leap
Construction Center Denmark åbner i efteråret 2022 dørene for et 2-dages event – et fokuseret acceleratorprogram til start-ups med høje forretningsmæssige ambitioner.
- Brand Design
- Brand Guardianship
- Brand Guidelines
- Brand Identitet
- Brand Research
- Copywriting
- Grafiske Elementer
- Logo Design
- Motion Graphics
Udfordring
Construction Center Denmark ønskede at fange opmærksomheden på alle danske start-ups i med en skalérbar forretningsidé eller ny teknologi, der kan skabe værdi indenfor byggebranchen, til deltagelse i et 2 dags event.
Løsning
En mini visuel identitet til eventet baseret på Construction Center Denmarks eksisterende identitet. Herunder logo, farver, grafiske elementer og ikoner. Samt amination til LinkedIn posts til at fange opmærksomheden for den hurtigt-scrollende LinkedIn-bruger.
Når opmærksomheden hos start-ups var fanget, skulle budskaberne om maximalt udbytte ved meget lidt tid investeret, at der var begrænsede pladser så kun de bedste kom med, og at de vil møde samt få one-on-ones med dybt kompetente tekniske og faglige folk og c-levels fra industrien
I overlevering af den nye identitet til eventet fik Construction Center Denmark også en detaljeret manual med guideline og værktøjer til hvordan de selv kunne arbejde videre med assets til kommunikationen af eventet.