Geberit

NEWS 2022

2022 var et år fyld med produktlanceringer fra Geberits nordiske brands Ifö, IDO og Porsgrund. Disse produktlanceringer skulle ud over rampen og ramme samt imponere både ved intern kick-off og ved hovedmålgruppen: VVS-installatører.

Services
  • Brand Kampagne
  • Brand Kommunikation
  • Budget
  • Casting
  • Copywriting
  • Filmproduktion
  • Grafiske Elementer
  • Illustration
  • Interne/Organisations Film
  • Koncept Udvikling
  • Kunderejse
  • Planlægning
  • Post-Produktion
  • Redigering & Retouch
  • Visuel Storytelling & Kommunikation

Udfordring

Største udfordring: produkterne produceres ikke før ved lancering. Så ved optagelserne havde vi ingen produkter for vores ambassadør at vise frem.

Løsning

Jørgen Clevin. Til jer unge: han var en dansk tegner og børne-tv-vært fra dengang far var knægt. Med saks, tegninger, udprint og andre rekvisitter fik vores ambassadør vist og fortalt (uden tale) alt var der var værd at vide om de spritnye produkter.

Nyhedskonceptet er en naturlig udvidelse af det eksisterende koncept med vores Geberit ambassadør, som nu indtog et selvbygget nyhedsstudie, for at præsenterer alle nyheder og lanceringer.   

Hver produktlancering fungerer som en nyhedsreportage i et tv-nyhedsstudie. Rapporterne kan tilføjes eller fjernes fra hver enkelt film. Det gør konceptet super fleksibelt og kan tilpasses hvert enkelt marked med individuelle produktlanceringer. Alt sammen inden for samme konceptramme.

Idet konceptet er bygget på produktbilleder og “barnligt naive” illustrationer, som er tegnet direkte på settet af en talentfuld illustrator, gør det det endnu mere fleksibelt. Hvis der opstår nye ideer under produktionen, kan disse udvikles og testes direkte på kamera.

Sig hej! Og lad os tage en snak om hvordan vi kan hjælpe din virksomhed.