Sprængfarligt content i børnehøjde
In darkness the stars shine brighter.
Sådan siger de hos det danske tophold i CS:GO Astralis. Børnene anede ikke hvad CS:GO var, det er vi ikke helt sikker på, at vi hos Ydeplus har styr på heller.
Men vi ved at vi havde en sjov dag med ungerne med at lave content for den nye Astralis x hummel kids kollektion til SoMe, in-store og e-commerce.
- Brand Kampagne
- Brand Kommunikation
- Casting
- Photo Shoot
- Post-Produktion
- Redigering & Retouch
Udfordring
I 2020 lancerede hummel Kids en ny kollektion i et collab med det verdenskendte CS:GO tophold Astralis, som en del af hummels sponsorat af Astralis. Lanceringen skulle inkludere content der på én gang kunne tale til børnene og forældrene (som sidder på pengepungen).
Løsning
Med udgangspunkt i kampagnematerialet fra lanceringen af hummels officielle Astralis trøje, blev børnemodeller udvalgt og blå samt røde lamper rettet mod modellerne for at skabe den helt rette lyssætning og stemning i billederne.
En nøje fritlægning af billederne tillod, at den samme baggrund med Astralis’ logo i hologram oplyst af laser-stråler kunne skabe den direkte forbindelse mellem Astralis stjernerne og hummel Kids nye kollektion.