Fællesskab. Trivsel. Frivillighed.
Pakket ind i lækker grafik.
Horsens Sundby er et aktivt sted, hvor borgere, frivillige, foreninger og kommunens medarbejdere i fællesskab samarbejder for at styrke sundhed, fællesskab, trivsel og frivillighed i hele Horsens Kommune. Et fantastisk koncept, som vi er glade for at have udviklet en visuel identitet for.
- Brand Design
- Brand Guidelines
- Brand Identitet
- Brand Kommunikation
- Illustration
- Logo Design
- Tagline Udvikling
Udfordring
Horsens Sundby-teamet kom til os med det helt store ønske: at kunne tiltrække endnu flere brugere og frivillige til at arbejde sammen om fællesskab, samfundssind, sundhed og information til byens borgere med en ensrettet kommunikation. En kommunikation, som er lige dele information og let afkodning for borgerne i Horsens.
Løsning
Vi udviklede logo, farver, typografi, billede stil, SoMe content, brevpapir, merchandise, engangskaffekopper og meget mere – endda farven på væggene på kontoret. Den nye identitet blev rullet ud og varmt modtaget, budskabet om Horsens Sundby blev kommunikeret klart og tydeligt – medlemskaberne og interesseren er steget stødt siden.
Hvad er Horsens Sundby egentligt? For at afdække dette startede vi ved starten – som jo er det fornuftigste sted at starte, ikke? Vi blev inviteret indenfor og kunne stille alle de spørgsmål, som skulle til, for at vi kunne udvikle en klar strategi for den interne og eksterne kommunikation.
Sundhed er mange ting og kan nemt blive glemt i en travl hverdag. Det kender de fleste af os godt. Derfor var det en opgave, som skulle ramme mange forskellige modtagere og sikre en genkendelighed, uanset om du går forbi kontoret på gaden eller ser en plakat i busstoppet. Vi er vilde med opgaver, hvor vi kan få lov at dykke ned i de vigtige detaljer, og det gjorde vi for alvor her.
Vi er så glade for opgaver, hvor tilliden er i højsædet mellem os og kunden – tillid skal der til, når man inviteres helt med ind i maskinrummet og fundamentet