306 sider fordelt i 3 kataloger
på tværs af alle digitale platforme
Selvom du er en næsten 100 år gammel virksomhed, der kommer med nye kollektioner og produkter flere gange om året, så skal præsentationen af de kommende nyheder imponere hos kunder, indkøbere og til slut slutbrugerne!
- Brand Kommunikation
- Editorial Design
Udfordring
Hvert halve år præsenterer hummel den kommende kollektion både internt samt ved kunder og indkøberne ude i markedet. Kollektionerne bliver bl.a. præsenteret med online og trykte kataloger med både inspirerende billeder og opslag samt produktsider med information og overblik. Hvordan sikrer vi forsat opmærksomhed, inspiration og salg til hummels kunder?
Løsning
Med et enkelt grafisk look og udelukkende den nødvendige copy byder katalogerne læseren indenfor, og giver det enkle overblik i en minimalistisk opsætning.
Derudover har vi leget med tekst, font og farver, så vi afspejler farveuniverset for den specifikke sæson. Vi siger ikke, at det er pga. af deres ipapers og indsalgskataloger, men vi vil bare nævne, at hummel laver nye salgsrekorder år efter år.