Visuel æstetik, høj energi,
leg og ægte skønne børn!
hummelTEX er det tekniske program fra hummel KIDS, en kollektion med fokus på kvalitet, vandtætte og åndbare styles til aktive børn.
Til AW22 kampagnen udviklede vi en helt ny identitet til hummelTEX med høj visuel æstetik og forbrugervenlighed, som lever videre i dette næste skridt af SS23 kollektionen.
- Budget
- Casting
- Filmproduktion
- Interne/Organisations Film
- Photo Shoot
- Planlægning
- Post-Produktion
- Redigering & Retouch
Udfordring
hummel KIDS havde et ønske om at få skabt kampagnen til SS23 i samme ‘look and feel’, som AW22 kampagnen og toolbox blev skabt. Fokus er fortsat på at vise skønne børn i den nyeste kollektion under overskriften ‘No Matter The Weather’.
Løsning
Vi har skabt kampagnen fra location scouting, model casting, skydeplaner, til moodboards etc. – og naturligvis booket vores stærke +’ere ind til at skyde og løfte kampagnen med YdePlus eget team. Vores vision for kampagnen var at sikre et højt niveau af en se-værdig forårs kampagne målrettet forældre med aktive børn.